2016. május 21., szombat

Prezentáció készítés (kezdőknek)

Sziasztok!
Tudom, hogy egyre ritkábban írok, ez az iskola miatt van. Most torokgyuszit kaptam, szóval lehet, hogy a héten több cikket is fogok írni. Most a kedvenc témámmal jöttem, a prezentációkészítéssel. Ha van kérdésetek, azt chatben és kommentben is nyugodtan feltehetitek!
A cikkben a PowerPoint használatáról fogok nektek beszámolni, amit ITT letölthettek. Nagyon szép prezentációkat, beszámolókat készíthettek vele, amit akár az iskolában is megmutathattok (mint én :D).
1. Hogyan hozzunk létre egy alaplapot?- Nyissuk meg a programot, majd menjünk rá a fehér lapra, ami alá ez van írva: Üres bemutató.
2. Hogyan nagyítsuk ki a prezentációt?- Az f5-ös gombbal is ki lehet nagyítani, de van egy másik megoldás is. Alul, a narancssárga résznél van olyan, hogy jegyzetek, megjegyzések, és van pár ikon is. A nagyítás melletti utolsó ikonra kattintva kinagyíthatjuk. (Ha rávisszük a kurzort, ez jelenik meg: Diavetítés.)
3. Hogyan változtassunk a kinézeten?- A felül látható menüpontok közül válasszuk ki a Tervezést. Itt lehet megtervezni a designet (nekem több, mint harminc féle design van).
4. Hogyan változtassuk a betű színét/típusát/nagyságát?- A kezdőlapon van minden, amivel megváltoztathatjuk a betűket.
A videót én késztettem!

Még nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy lesz egy hasonló bejegyzés, amiben mutatok pár haladóknak való trükköt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png Pattern