2016. április 2., szombat

Kioktatás tőlem!- Helyesírás

Sziasztok! :)
Mindenkinek van egy megszokott írásmódja, de némelyik nem helyes. Most a két legidegesítőbbről fogok nektek írni.
Lerövidítem a szavakat- Szasz! Ez a blg azért j. ltr, h ideg. szvkat hsznljon. Szval én vok a új szrksztő.
Na az ilyenektől hányingert kapok! Rövidítsd le a facebook posztjaid, de ne a blogodban lévő cikkeket! Nem lehet rendesen elolvasni (pláne annak, aki nem ismeri az efféle rövidítéseket), és nem lehet megérteni. Kíméljed már meg azt a három szerencsétlen feliratkozót, az ilyen szavaktól, mert még azok is hamar elhagyják a kedves kis blogod! A blog nem facebook, meg messenger, hogy kidobj egy rövid kis ,,üzit” a haverjaidnak. Könyörgöm! Olvastál már könyvben olyat, hogy szasz/ h? Nem, mert nincs értelme! Ennyi erővel csinálhatsz keresztrejtvényt a blogodból!
Nem használok szóközt- Én nem tudom,hogy miért nem használnakabloggerek szóközt.Gratulálok,a retinaégetéshez! Gyerekek! Tudtátok, hogy a pont és a vessző után szóköz van? Nem!
Azt nem tudom, hogy miért ír valaki olyan másoknak kritikát, aki nem tud írni. Én ha meglátok egy ilyen blogot, rögtön kiikszelem, mert nincs idegzetem arra, hogy megvakuljak.
Ha valaki belekezd egy blogba/történetbe, kérlek olvasson előtte valamit- bármit (mesét, blogot, Hogyan írjunk helyesen? könyvet, stb.)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png Pattern